Monday, February 13, 2012

Mini's spejlbillede

På fredag bliver mini 4 uger gammel. Tænk det så allerede er 1 måned siden at vandet pludselig gik og jeg fødte vores skønne lille knægt. Det føles som om det var i går og alligevel føles det som om han altid har været i vores liv.

Mini er begyndt at blive meget mere opmærksom allerede og når han er vågen vil han meget gerne underholdes af mor og far der pludre med ham eller ligge og kigge på forskellige ting. I gør prøvede vi for første gang det spejl vi har fået af min mor og han synes det var ret hyggeligt at ligge der og kigge på sig selv, selvom den underlige baby ved siden af blev ved med at gøre præcis det samme som ham selv. Han elsker at kigge på alle de fine ting, men er stadig så lille at det kun er i korte perioder han kan holde til det, ellers bliver det for meget.



Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

  1. De vokser HURTIGT de små søde!

    Min er allerede 5 måneder, og jeg sys' altså os han kom forleden!

    ReplyDelete
  2. Årh, hvor går tiden hurtigt. Tænk at det allerede er en måned siden du fødte. Ret vildt:-)
    Emma
    BABYBITE.WORDPRESS.COM

    ReplyDelete
  3. sikke en skøn lille mini du har!

    Tak for kigget!

    Kig forbi min giveaway
    http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    ReplyDelete
  4. Hej!

    Tak for de søde ord du efterlod på min blog - it made my day! :) Der er da en dejlig bettemand du har fået dig...jeg glæder mig til det bliver min tur!

    Kærlige hilsner

    ReplyDelete
  5. Hejsa

    Du har vundet inde hos mig...

    Smil fra Mia

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...